Wednesday 3 June 2015

Maj w Australii

widok ze szczytu Eureka Tower
czyli najwyższego budynku w Melbourne!



Mój pobyt na tym wspaniałym kontynencie powoli zbliża się ku końcowi i już z pewną tęsknotą przeglądam zdjęcia z tego czy poprzedniego miesiąca. W ciągu kilku tygodni podróżowałam i odkryłam tutaj więcej niż w domu, ale z drugiej strony chyba nic w tym dziwnego, prawda? Na drugim końcu się świata nie jest się codziennie! Zapraszam Was na małe podsumowanie ubiegłego miesiąca.


Oglądając footy!

W środowe poranki uniwersytet serwuje
darmowe śniadanie.
Tutaj wegański muffin.
Mniam! :)
Na tarasie baru w Fitzroy o
ciekawej nazwie "Naked for Satan" :)
Niestety, jesień zawitała już tutaj nieuchronnie :/

Wraz z Ollie'm łapiemy trochę słońca przed zimą!

Nigdy wcześniej nie widziałam drzewa
z owocami granatu!
A tu proszę, ktoś posadził sobie w ogródku.
To to maleństwo potrafi syczeć jak Nazgul
i stawiać kroki na dachu jak człowiek

Wilsons Prom <3
Jesienna tęcza poprawiła mi humor w poniedziałkowy poranek :)
Widok na pasmo gór - the Grampians!

No comments:

Post a Comment