Thursday 9 July 2015

Zwiedź ze mną Melbourne - Docklands


Nawet nie wiem, kiedy minęły te ostatnie dni, staż dla korpo w Brukseli nabiera tempa, ale korzystam z odrobiny wolnego czasu, by wrzucić zaległe zdjęcia z Australii (choć z taką częstotliwością to może wyrobię się do końca września :)).
 Dzień przed wylotem do Europy, po mini-smutku związanym z domykaniem za ciężkiego bagażu (ale przeszedł bez dopłaty), chwyciłam aparat, po raz ostatni wsiadłam do melbournskiego tramwaju i wyruszyłam uwiecznić moje ulubione miejsce w mieście - dzielnicę portową Docklands. Aż mi się wierzyć nie chce, że półtora tygodnia temu stałam na przystani, patrząc na łodzie! W zimowe, niedzielne popołudnie było tam nadzwyczaj spokojnie, ale dzielnica tętni życiem, gdy na pobliskim Etihad Stadium ma miejsce mecz futbolu australijskiego (mi akurat ten spokój bardzo się podobał).
 Mam nadzieję, że ta malutka wycieczka Wam się spodoba, zwróćcie szczególnie uwagę na ostatnie zdjęcie rzeźby krowy na drzewie, przedstawiające, jak potężne potrafią być powodzie w Australii!






No comments:

Post a Comment