Wednesday 20 April 2016

Kilka ujęć z Oksfordu/ A few Oxford pictures


Ostatnio nie chce mi się za wiele (i to bynajmniej niedlatego, że jestem przywalona robotą), ale dwa tygodnie wybrałam się na mały spacer po Oksfordzie (bo pogoda była ładna, czyt. "nie padało") i cyknęłam kilka zdjęć. Oksford jest pięknym miastem, więc na pewno nie jest to ostatni post z tej serii! Podziwiajcie (i próbujcie wyobrazić sobie jak tu jest ładnie, gdy wychodzi słońce)!
PS. Tak, wiem, mam duży problem z nawiasami, uwielbiam wtrącać rzeczy na marginesie :)

I haven't been feeling like writing a lot on the blog lately (for sure it's not due to the work load) but two weeks ago I went for a walk around Oxford with my camera (the weather was nice i.e. it was not raining) and I took a few pictures. Oxford is a beautiful city so it is surely not the last post from this serie. Please, admire (and try to imagine how nice is the city when the sun comes out)!
PS. I know, I overuse the brackets but I love saying things "by the way" :)







4 comments:

  1. Piękne miasto... Mam nadzieję je kiedyś odwiedzić, trzeba porównać z cudownymi widokami z Cambridge :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A i tak nie zrobiłam jeszcze zdjęć uniwersytetowi! Jest cudny!

      Delete
  2. Replies
    1. Do tego teraz wyszło słońce! Oby wytrzymało do weekendu! :)

      Delete