Tuesday 15 July 2014

Malmö


Ostatniego dnia pobytu w Kopenhadze, gdy musiałam wyrzucić się z hotelu i czekać do późnej nocy na autobus, pojechałam do Malmö. Bardzo chciałam przejść się po mieście, które kojarzyłam z Eurobiznesu (Szwecja miała fioletowe karty, pamiętam!). :)
  Niestety, po sześciu dniach nieustannego chodzenia sił mi starczyło tylko na przejście po centrum. A i tak wiele czasu straciłam, szukając informacji turystycznej, która była tuż pod moim nosem, koło dworca.
  Szwedzi są bardzo mili, muszę się udać kiedyś na dłużej do tego kraju!

W centrum:



A tutaj już w parku:




W parku znajduje się zamek, ale nie miałam sił na jego zwiedzanie:


A co to?
Wszystko gra!
Wpis skąpy w informacje, ale takież też było moje zwiedzanie! Następnym razem lepiej się postaram! :)






No comments:

Post a Comment