Tuesday 1 December 2015

December challenge - day 1/ Adwentowe wyzwanie - dzień 1 - Shrine of Remembrance

Pozostało mi jeszcze tyleeee zdjęć do pokazania z mojego pobytu w Australii, a 2015 zbliża się już ku końcowi, zdecydowałam się więc postawić sobie sama przed sobą dość czasochłonne wyzwanie - każdego dnia adwentu publikować jeden wpis związany z Australią i nie tylko, bo zdjęcia z ostatnich 4 miesięcy też czekają na swoją kolej! Ciekawe czy mi się to uda ;)

I have still hips of pics taken during my stay in Aussie and the end of 2015 is so close! Hence, I decided to challenge myself and every single day of Advent publish one post about Australia and not only cause I have also some stuff from the past 4 months. I am very curious to see if I will manage to stay consistent ;)

Zaczynam od małego wpisu z cyklu "Zwiedź ze mną Melbourne". W ostatnim miesiącu mojego pobytu w Melbourne, zdałam sobie sprawę, że nie widziałam jeszcze mnóstwa rzeczy w mieście, więc skonstruowałam sobie małą listę i postarałam się odhaczyć z niej jak najwięcej przed końcowymi egzaminami. Shrine of Remembrance to zabytek, którego nie mogłam nie zobaczyć! Poświęcony ofiarom wojen, podobnie jak War Memorial w Canberze, przypomina laicką świątynię. Wystarczy pokonać kilkanaście schodów, by już mieć świetny widok na panoramę miasta.

I would like to start with a short post from my "Visit Melbourne with me" cycle. During the last month of the stay in Melbourne, I realized that I hadn't seen many of the things the city had to offer so I made a list and I tried to check out as many points as I could before my final exams. Shrine of Remembrance is a monument I couldn't miss out! Honouring war veterans, it looks like a laic temple, exactly  like War Memorial in Canberra. Once you climbed a few steps, you have an amazing view on the city landscape.







No comments:

Post a Comment